Spelregels

Spelregels

Bij HalloFrame staan we voor 100% klanttevredenheid. Daar doen we iedere dag ons best voor om te realiseren.

Daarnaast staat HalloFrame voor een scherpe prijs- en kwaliteitsverhouding. Om dit voor elke klant mogelijk te maken werken we bij HalloFrame met een aantal spelregels zodat duidelijk is wat wij van elkaar mogen verwachten. Soms gaat er toch iets mis, bijvoorbeeld tijdens het transport, voldoet het product niet aan de verwachtingen of is er sprake van een aantoonbare productiefout.

Onder het mom – voorkomen is beter dan genezen – hechten we erg veel waarde aan een goede oplossing. Daarom maken we graag op voorhand een aantal afspraken.

Onze en dus uw Garanties

Waarom bij HalloFrame bestellen

Het product voldoet niet aan uw verwachtingen?

Natuurlijk kan het voorkomen dat het bestelde product niet aan uw verwachtingen voldoet. Dat vinden wij uiteraard vervelend. Laat het ons zo spoedig mogelijk weten (binnen 14 dagen) door een mail te sturen naar info@halloframe.nl. Dan zorgen wij ervoor dat het product bij u wordt opgehaald. Voorwaarde is wel dat het frame en doek in originele verpakking wordt verpakt (bewaar deze dus) We rekenen een bedrag van 25 EURO als dekking in de kosten. Deze kosten worden verrekend met het aankoopbedrag dat binnen 48 uur wordt teruggestort op uw rekening.

Een uitzondering geldt voor “eigen foto” materiaal dat is aangeboden of frames met een afwijkende maatvoering t.o.v. standaardmaten. Deze kunnen wij helaas niet retour nemen het betreft hier ‘specifiek en persoonlijk maatwerk’. Wel gaan we graag samen met u in overleg om tot een passende oplossing te komen.

 

Het product is beschadigd door een beschadigde verpakking

Onze producten worden door externe transporteurs naar het door uw opgegeven adres verzonden. Soms gaat er wat mis, raakt een verpakking beschadigd of is er sprake van een aantoonbare productiefout. In dat geval verzoeken wij u hier binnen 14 dagen melding van te maken door een mail en foto te sturen naar info@halloframe.nl  Wij zorgen er dan voor dat het product kosteloos bij u wordt opgehaald en opnieuw voor u wordt geproduceerd en geleverd.

 

Er missen onderdelen die wel op de pakbon staan.

Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Ook bij Halloframe is dat niet anders. Vervelend voor u als klant. Laat het ons weten, we sturen de onderdelen kosteloos nog dezelfde dag per post naar u toe. Wij danken u dan graag voor uw begrip.

We streven naar een levering in 5 werkdagen.

De gemiddelde levertijd van onze producten bedraagt 5 werkdagen. Het komt in de praktijk voor dat leveringen door verschillende (externe) oorzaken vertraagd zijn. U ontvangt altijd een track en trace waardoor u uw bestelling kunt volgen. Mocht u pakket onverhoopt toch later bezorgd worden dan vinden wij dat uiteraard vervelend. Het is geen reden om in aanmerking te komen voor een schadevergoeding of een nietigverklaring van de bestelling. Wel proberen wij u hierover tijdig te informeren.

 

Annuleren van de bestelling

Bestellingen kunnen niet worden geannuleerd. Eenmaal besteld en betaald wordt uw bestelling in productie genomen. Mocht u onverhoopt uw bestelling toch moeten annuleren laat het ons z.s.m. weten. Hoe eerder u ons hierover informeert, hoe eerder wij kunnen ingrijpen in onze productie. Mogelijkerwijs kunnen we de schade zo veel als mogelijk beperken echter is dit geen garantie.

 

Kortingen en actiecodes

Voor alle actie- en promotiecodes geldt dat deze niet worden uitgekeerd in geld. Actiecodes uitgegeven door HalloFrame zijn geldig voor de genoemde termijn of zolang deze bij invulling van de code online op www.halloframe.nl  wordt geaccepteerd.

 

HalloFrame is blij met elke tevreden klant

Uiteraard worden wij bij HalloFrame ontzettend blij van weer een tevreden klant. We stellen het daarom op prijs als u ons dat laat weten door een review over onze product en dienstverlening te schrijven. Ook als u onverhoopt niet tevreden bent, ondanks alle inspanningen van onze kant, stellen wij uw oprechte mening op prijs. Door op de volgende link te klikken kunt u ons product en dienstverlening beoordelen.