FAQ – Veelgestelde Vragen

Veelgestelde vragen – FAQ

Onderstaand een overzicht van veelgestelde vragen. Ingedeeld in verschillende categorieën.

TIP! Doordat de textiel prints in onze frames heel eenvoudig te vervangen zijn kunt u door het jaar heen verschillende foto ontwerpen ophangen en uitwisselen. De prints blijven jarenlang goed, dus u kunt ze ook weer opnieuw ophangen. 

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan eenvoudig contact met ons op via 085 019 6543 of vul het onderstaande contactformulier in.

Bestelling en Levering – FAQ

Bestellingen kunnen niet worden geannuleerd. Eenmaal besteld en betaald wordt uw bestelling in productie genomen. Mocht u onverhoopt uw bestelling toch moeten annuleren laat het ons z.s.m. weten. Hoe eerder u ons hierover informeert, hoe eerder wij kunnen ingrijpen in onze productie. Mogelijkerwijs kunnen we de schade zo veel als mogelijk beperken echter is dit geen garantie.

Onze producten worden door externe transporteurs naar het door uw opgegeven adres verzonden. Soms gaat er wat mis, raakt een verpakking beschadigd of is er sprake van een aantoonbare productiefout. In dat geval verzoeken wij u hier binnen 14 dagen melding van te maken door een mail en foto te sturen naar info@halloframe.nl  Wij zorgen er dan voor dat het product kosteloos bij u wordt opgehaald en opnieuw voor u wordt geproduceerd en geleverd.

Onze producten worden door externe transporteurs naar het door uw opgegeven adres verzonden. Soms gaat er wat mis, raakt een verpakking beschadigd of is er sprake van een aantoonbare productiefout. In dat geval verzoeken wij u hier binnen 14 dagen melding van te maken door een mail en foto te sturen naar info@halloframe.nl  Wij zorgen er dan voor dat het product kosteloos bij u wordt opgehaald en opnieuw voor u wordt geproduceerd en geleverd.

Eigen Foto Uploaden – FAQ

Ja, zolang de resolutie van het beeld maar hoog genoeg is kunnen we ook een deel ‘uit de foto knippen’. Zo kun je bijvoorbeeld een portret-verhouding foto uit een landschap foto ‘knippen’.